esmaspäev, 7. märts 2016

Koodi Tund

LEENE: Meil käis külas programmeerija. Temaga koos me saime natuke aimu mis on ültse programmeerimine. Meil olid levelid mida me pidime lahti murdama. Mina küll jõutsin üsna lõppu kuid enne helises vahetunni kell ja ma ei jõudned ära teha. Iga tahes oli see väga tore ja lahe kogemus. Kindlasti meile võiks veel selliseid külalisi tulla .

ELIS: Meil käis külas programmeeria kelle nimi oli Anti. Ta rääkis meile programmeerimisest. Anti näitas meile ka ühte väga ägedat mängu, kus alguses pidi lind jõudma põrsani, siis pidi zombie jõudma päevalilleni, ja lõpuks pidi jääajast see orav jõudma tammetõruni. Mulle väga väga meeldis see pragrameerimistund. Meile võiks veel selliseid külalisi tulla.

ANEE-LISETT: Koolis käis eile programmeeria, Anti. Ta õpetas programmeerimist 2 klassile, 3 klassile ja 5 klassile ehk meile. Sain teada mis tähedab programmeerimine ning mida sisaldab see töö: tema töötab arvutis! Saime mängida mängu kus pidime juhendama tegelast ning jõudma sihtmärgini.

TAILE: Meil käis külas Anti, ta rääkis meile programmeerimisest. Mängida said 2. klass, 3.klass ja 5.klass. Me saime mängida sellist mängu kus me pidime juhtima lindu notsuni. See oli alguses väga kerge kuid pärast läks keeruliseks. Mulle väga meeldis see, et me saime pärast serfitikaadi, et me oleme seda mänginud. Mul oli päris palju abi vaja aga ma sain hakkama. See päev oli tore! Meil võiks veel selliseid tunde olla. Mulle ei meeldinud see, et meil oli nii vähe tasemeid (tegelt neid oli 20). Aga jah väga tore oli.

MIKK: Meil käis teisipäeval Anti. Ta õpetas meile programeerimist. . Oli väga tore rohkem selle kohta teada saada. Me mängisime mingit mängu mis oli väga lahe. Sa pidid seal angri birds`i linnu seani saama. Oli vaga tore.

OTTO: Meil käis koolis külas üks noormees kes õpetas meile natuke programmerimist. Oli väga lahe !! See oli inglis keeles ja mulle väga meeldis see. Õppisin ka natuke programeerimisest.

MADLI:  (07.12.2015) käis meil külas mees nimega Anti. Ta õpetas meile programeerimist. Esmalt pidime me lahti võtma ühe lehekülje mille ta oli suurele tahvliel meediaklassis tekstitöötlus programmi kirjutanud ja siis ta tutvustas seda. Seejärel me panime lehe inglise keelseks, et oleks raskem ning see arendaks või harjutaks ka natukene inglise keelt. Me mängisime ühte mängu kus oli vaja osata natukene inglise keelt ja oli vaja kasutada nutikust. See mäng aitas kaasa loogilisele mõtlemisele ning mängus oli ka tegelane kelleks alguses oli Angry Bird ja teiseks oli Zombie ja alati kui soovisid teda mängukavas pöörata pidid end panema tema olukorda ja mõtlema alati sammukese edasi. Mulle meeldis tänane programeerimis tund.
Vahel oli natukene raske aru saada, sest olid ka mõned uued inglise keelsed sõnad, aga muidu oli kõik arusaadav, tore ja huvitav samuti ka lõbus.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar