esmaspäev, 16. mai 2016

Programmeerimie mängu

MIKK: Meie tegime täna programeerimist. Mulle meeldis see väga. Mina valisin teemaks mägu Minecraft. Seal pidid sa ehitama kaevandama ja kõike muud sellist. Mulle meeldis kõige rohkem see osa kus sa võisid kõike teha. Soovitan seda kõikile kes tahavad seda proovida.

OTTO: Me programeerisime oma telefonides. Seal saime valida viie eri teema seast. Proovisin ise neist kolme ja rääkin ainult neist. Ma proovisin kunstniku programeerimist. Ma pidin kirjutama riba koodi et kunstnik joonistaks eri kujundeid. Proovisi ka minecrafti ja star warsi kursusi. Minecrafti oma oli väga lahe ja mulle meeldis. Seal sai ehitada maja ja kaevandada. Star warsis sa pidid juhtima roboteid. Minule meeldis kõige rohkem star warsi oma sest seal sai robotit juhtida.

LEENE ja ELIS: Kõigepealt me vaatasime üht videot. Me tegime kaks ülesannet mis olid seotud selles videos näidatuga. Vaatasime ka teist videot, mille kohta olid ka kaks ülesannet. Siis hakkasime kirjutama koodi ehk pidime erinevaid blokke kokku panema. Nende blokkide peale oli kirjutatud liigu elasi, pööra paremale/vasakule ja siis pidi panema need kokku. Meile väga meeldis selline tund. Kuna ilmad on nii ilusad on väga mõnus õues õppida. See oli lõbus, aga ka õpetlik.


RICO: Täna pidime me tegema oma nutiseadmetega Koodi tundi. Selleks pidime me minema ühele lehele ja sealt valima endale mingi teema ning siis pidid sa valima tegevusi mida su karakter teeb. Kahjuks mina seda teha ei saanud kuna mu internet vedas mind alt.


TAILE ja MADLI: Mina mängisin programmeerimis mänge koos Tailega. Hiljem, kui ta pidi ära minema mängisin edasi üksi. Ma mängisin õues teki peal. Mind häiris see, et raske oli puutetundliku seadmega liigutada näiteks laburündi mängus plokke. Siis tõi Taile minu pinali ja mul oli seal sees pastakas, mille otsas oli puutetundliku sedame puudutaja. Sellega oli natukene parem teha ja vahepeal isegi päris hea, aga siis läks puutetundlikus jälle halvaks. Me proovisime algul kunsti mängus programmeerisime plokke, aga see ei tulnud välja ja me võtsime teise ülesande, sest muidu oleks meil läinud ühe ülesande peale liiga kaua aega. Esimeseks ülesandeks me pidime vaatama video ning seejärel lahendama ülesande, milliseid märke oli kasutatud, et kujund välja tuleks. Ka teiste ülesannete eel, pidime me vaatam video. Teise ülesande tegin ma juba üksinda ning seal pidi sobitama õige mustri juurde õige kujundi. Kolmas ülesanne meeldis mulle kõige rohkem. Seal pidi jõudma Angry Birds õige programmeerimise tõttu rohelise sea juurde. Selleks pidi kokku panema sammud, kus ta liigub edasi, pöörab paremale või vasakule. Vastavalt nii nagu vaja oli. Selles ülesandes jõudsin ma neljanda levelini. Mulle meeldis see ülesanne ka sellepärast kõige rohkem, sest sarnast programmeerimist olen ma juba varem ka teinud.


MIHKEL:  Mina mängisin ainult Star Warsi. Alguses pidid mängima BB-8ga hiljem R2-D2ga.Alguse ülesannetes pidi koguma vanametalli hiljem piloote (Resistance pilots) ja teisi loomi. Mulle väga meeldisid kuidas sai lisada helisi ja loomi. Mulle ei meeldinud see, et lõpu pooles olid liiga kerged ülesanded.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar